صفحه اصلی / تعهدنامه خدمات وارانتی مال بد بیخ ریش صاحبش

تعهدنامه خدمات وارانتی مال بد بیخ ریش صاحبش

وارانتی گجت رایفل :خدماتی بالاتر از گارانتی یعنی مرجوع کالا را به خریدار امکان پذیر میکند تا بعد از رویت کالا و تست محصول در صورت وجود مغایرت تا موعد مقرر شده کالا را در عنوان مرجوع تحویل شرکت عرضه کننده نماید. در این خصوص قواعد و مقررات این خدمات چنین مشخص شده است :

* محصولات دست دوم چکاب شده و کاملا سالم به فروش می رسند و برای مشتریان پرداخت غیر حضوری 7 روز مهلت مرجوع  داده میشود (وارانتی واقعی )(مال بد بیخ ریش صاحبش). (به فوریت بعد از تحویل کالا می بایست مغایرت را اعلام نمایید )

ماده 1-به محض تحو محصول درخواستی خود , محصول را مورد ارزیابی ظاهری و فنی قرار دهید به عبارتی شما در 24 ساعت تحویل کالا مجاز به اعلام مغایرت یا خرابی هستید و تا هفت روز مهلت مرجوع و تحویل به شرکت را خواهید داشت.

بند الف : در صورت وجود خرابی فنی به فوریت موضوع را در قالب یک متن پیام به شماره 09120218911 ارسال کنید . مثال : سلاح دیانا 350 مگنوم – خریدار اینجانب محمد فخری – سفارش دارای نقص فنی در قسمت قفل ماشه را گزارش میکنم . / به فوریت کارشناسان ما با شما تماس گرفته و در جهت رفع مساله تلاش خواهند کرد . در صورت رضایت مشتری تعمیر و در صورت درخواست مشتری تعویض یا پس گرفته میشود .

بند ب : در صورت وجود خرابی ناشی از حمل و نقل را به باربری مربوطه باید اعلام و در باربری صورت جلسه و پیگیری کنید . تا واحد توزیع مربوطه پاسخگوی خسارت گردد . مجموعه گجت رایفل نیز برای ترمیم و تعمیر خرابی فوق رایگان خدمات خواهد داد .

ماده 2 -مبلغ کالا بعد برگشت به شرکت بدون کسر ریالی به خریدار مرجوع میگردد .

بند الف : کالاهایی تا مبلغ 100 میلیون ریال تا 5 روز بعد از تحویل به شرکت واریز و تسویه میگردد .

بند ب : کالاهایی با مبلغ بیش از 100 میلیون ریال تا 10 روز بعد از تحویل به شرکت واریز و تسویه میگردد .

بند پ : در صورتی که خرابی یا مغایرت در 24 ساعت تحویل به هر دلیل اعلام نشد و خریدار در طول 7 روز از تاریخ تحویل متوجه خرابی شد محصول از خدمات وارانتی خارج بوده ولی مجموعه گجت رایفل رایگان نسبت به تعمیر یا سرویس یا ترمیم اشکال موجود خواهد پرداخت و حتی به درخواست خریدار قابل مرجوع میباشد و کارشناسان گجت رایفل بدون کسر درصد محصول را مجدد به لیست فروش خواهند برگرداند و بعد از فروش کالا با خریدار تسویه خواهد شد .

بند ت : در نظر داشته باشید خدمات وارانتی شامل سلاح و دیگر اقلامی که در روی سایت اضافه شده اند را شامل میشود به عبارتی در صورتی که در کنار سلاح لوازم جانبی جدا تهیه می کنید در نظر داشته باشید لوازم جانبی شامل این خدمات نخواهد بود و لوازم جانبی به درخواست شما از دیگر مجموعه ها تهیه میشود و گجت رایفل تنها متصدی فروش اقلام موجود روی سایت می باشد. ولی در صورتی که لوازم جانبی خرابی داشته باشد رایگان تعمیر یا ترمیم یا سرویس خواهد شد .

ماده 3 – مشتریان تهرانی امکان تحویل و پرداخت درب منزل را دارند و از این رو امکان پرداخت قبل از تست را برایشان امکان پذیر میکند . حتما مشتریان تهرانی توجه فرمایند نهایت دقت را موقع خرید داشته باشند .

بند الف : حتما لوازم نیاز برای تست را قبل از حضور پیک شرکت در محل خود اماده داشته باشید . از جمله ساچمه مناسب – نور کافی برای دید و رویت محصول

ماده 4 -حتما نسبت به محصولی که انتخاب میکنید قبل خرید تحقیق انجام دهید که ایا این سلاح مناسب شما هست یا نه . در بخش دست دوم به دلیل محدودیت موجودی هیچگونه مشاوره خرید ارایه نمیشود . بنابراین خریدار مسئول انتخاب نوع مدل سلاح می باشد .

بند الف : انجمن ها و گروه های تلگرامی در این خصوص شما را راهنمایی میکنند همچنین از بخش اکبند وب سایت گجت کمپ بزرگترین مرجع در این رشته اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار میدهد حتما قبل از خرید تحقیقات خود را کامل نمایید .

ماده 5-حتما و حتما از دستکاری و باز کردن سلاح خودداری کنید به عبارتی محصول تا موعد مقرر امانت نزد شماست . میتوانید با حداقل امکانات سلاح رو مورد ارزیابی دقت و قدرت قرار دهید.

بند الف : نمایندگی های مجاز مجموعه تعمیرات لازم را انجام میدهند . از باز کردن سلاح اکیدا خودداری فرمایید .  

ماده 6- در صورتی که قصد فروش سلاح خریداری شده رو داشتین کارشناسان به صورت امانی یعنی واسطه ای محصول را با کسر کمیسیون مجدد در لیست فروش قرار می دهیم . 

ماده7- محصولات تا موعد اتمام وارانتی نزد شما امانت هستند از مخدوش کردن برچسب پلمپ وارانتی اکیدا خودداری کنید .

مجموعه رایفل به واسط خدمات واراتی با نیت نتیجه ای رضایت بخش از خرید شما را فراهم میکند.

عضویت در کانال